Tuesday, June 3, 2014

Národní park Abel Tasman 2

Druhý den našeho výletu v národním parku Abel Tasman jsem se vzbudila těsně před východem slunce a podařilo se mi ho zachytit na foťák.

Další den tedy sliboval úplně jiné počasí, než den předešlý. Pokoušela jsem se Petra probudit brzy (protože já jsem vstávala už kolem sedmé hodiny) a přemluvit ho na dlouhou a náročnější trasu po horách, ale nebylo mi to souzeno. Někomu se holt nechtělo vstávat. Takže jsme pokračovali v našem původním plánu. Tentokrát jsme autem přejeli k dalšímu úseku cesty a šli po stejné cestě kousek trasy tam a pak zase zpátky.


Rozhodně to nebyla špatná volba, měli jsem dostatek času, protože nám bylo jedno kam až dojdeme, prostě jsme se jen v určitém okamžiku měli otočit a jít trasu zase zpět k autu. Proto jsme si mohli dovolit i trochu se pozdržet a dodržet velikonoční tradici, i když já jsem byla zásadně proti.



K dalším fotkám snad už jen dodat, že tam bylo moc krásně a že jsme si to užili jak se dalo:-) V jednu chvíli jsem docela vážně přemýšlela o tom, že se vykoupu v moři, ale pak jsem nesebrala dostatek odvahy vzhledem k tomu, že jsem neměla plavky a že to bylo na turistické trase a každou chvíli tam někdo coural. Tak třeba příště:-)



A jako všude i tady jsme potkali kolonii tuleňů, jak se vyvalují na kamenech a chytají lelky.




Nakonec jsme tu po sobě zanechali stopy v písku.

No comments:

Post a Comment