Sunday, May 26, 2013

Kiwi práce

Po týdnu v Paihie (resp. 14 dnech pro Helču) jsme se přestěhovali za prací (tentokrát skutečnou a placenou) do nedalekého městečka Kerikeri, kde právě začínala sezóna kiwi. Kiwi mám na mysli to ovoce, ne toho ptáka a kiwáci (teď ve smyslu Novozélanďanů) používají pro kiwi zásadně slovo kiwifruit. Doufám že jsem to teď čtenářům vyjasnil. Konečně jsme si taky zařídili účet v Kiwibance (ta se tak skutečně jmenuje) a dostali jsme naše daňové číslo IRD, které je nutné k získání práce.

Tím už vlastně skoro končí naše krátká retrospektiva, já jsem po 14 dnech sbírání persimmons (česky Kaki) začal pracovat v kuchyni v malém, ale pěkném vinařství, nedaleko Kerikeri a Helenka vyměnila vysazování stromků za sbírání Kaki a momentálně hledá nějakou práci, kde by mohla pracovat, až zkončí sezóna. No a až budeme mít hodně peněz, koupíme si auto a pojedeme někam na výlet.

Pro objasnění ještě fotogalerie:

Kaki (persimmon)
Kiwi (kiwifruit)




Pták Kiwi (ještě jsme ho neviděli, ale vypadá podobně jako tenhle otvírák, kterej jsem dostal k narozeninám)

No comments:

Post a Comment